Régi szokások, babonák, melyek miatt a falusi társadalom tagjai a kívülről érkező segítséget nem fogadták szívesen. (2 pont)
Mikor kezdődött el az a rendszer, mely minden körzeti orvos mellé helyez egy védőnőt? (1 pont)
Mik voltak az Állami Népegészségügyi és Tisztiorvosi Szolgálat megalakulásának kedvezőtlen hatásai a védőnői szolgálatra nézve? (3 pont)
Mi volt a Családgondozó védőnői szakosító továbbképzés célja? (2 pont)
A magyar anyavédelmi rendszer kiépülésének előmunkálatai mikor kezdődtek meg és kinek a nevéhez fűződik? (2 pont)
Mikor alakultak az első szülőotthonok? (1 pont)
Szegeden mikortól képeznek védőnőket? (1 pont)
Miért jelentős a Stefánia Szövetség életében az 1917-es év? Kinek a feladata volt az anya és csecsemővédelem? Milyen rendeletek alapján? (3 pont)
Ki volt az első, aki Magyarországon felhívta a figyelmet a csecsemőhalandóság problémájára, mi volt a foglalkozása? (2 pont)
Mely időszakban (mettől meddig) működött együtt a Stefánia Szövetség és a Zöldkeresztes Egészségvédelmi Szolgálat? (2 pont)
Mennyi ideig tartott a Stefánia Szövetség tevékenysége? (1 pont)
Hogyan épült fel a védőnői munka rendszere 1917-től? Nevezzétek meg őket, és azt, hol teljesítettek feladatokat! (12 pont)
Hogyan történt az egészségvédelmi munka a Stefánia Szövetség védőintézeteiben? Mi volt a jellemző a védőnők szakmai kapcsolatrendszerére, kikkel dolgoztak együtt, és milyen eredménnyel? (5 pont)
Milyen változás jellemezte a védőnői látogatások számát 1925-1928 között? Írja le a látogatási számokat évente! (5 pont)
Mi nehezítette leginkább a terhesek gondozást a Stefánia Szövetség védőnői munkájában? (1 pont)
Kinek az emléktáblája található meg a Szegedi Védőnőképző épületének falán? Hogyan kötődik Ő az Intézményhez? (2 pont)